Jag lever ett friskt liv med diabetes!

Balans mellan kost, rörelse och mentalt välbefinnande

Zytomierskas butik i Sturegallerian

Kategori: Kost

Har handlat vit choklad, mjuk chokladkaka och valnötsbröd i Katrin Zytomierskas fantastiska LCHF butik i Sturegallerian! Älskar denna butik! Jag testar chokladkakan ikväll och hoppas att mitt blodsocker håller sig stabilt efter det! Nötblandningar, bakade knäckebröd, kokosolja, mandelmjöl m.m. Helt plötsligt kan jag köpa allt i en butik. Det känns bra.
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Det ser gott ut! Är de dyra?

    Svar: Jo ganska! Ca 40 kr för chokladen och 79 kr för mixarna. Något man får unna sig ibland :)
    Elina

    2013-06-09 | 17:20:51
  • Victoria säger:

    Var chokladkakan god?

    2013-06-10 | 14:59:20
    Bloggadress: http://impalaa.blogg.se
  • Dia-Sofia säger:

    Hur gick det? Hoppas chokladkakan funkade, vill också prova! Har föresten svarat din kommentar om träning på min blogg :-)

    Svar: Tack för ditt långa svar och alla fina tips :) jag kommer nog snart att vara igång med träningen igen, börjar lite långsamt med promenader och trappar förhoppningsvis sedan upp mer och mer :)
    Elinas diabetesblogg

    2013-06-10 | 16:04:31
    Bloggadress: http://diasofia.blogspot.com
  • Alexandra säger:

    Kommer precis själv från Katrins butik, blev asnervös när HON satt i kassan, haha! Köpte sjögräsnudlar, har du testat dem? Hur gick det med blodsockret efter chokladen?

    Svar: Haha vad roligt, nej jag har inte provat nudlarna, du kan väl återkomma när du ätit dom? Det gick jättebra med blodsockret faktiskt, efter 2 timmar låg det på 5,0 om jag minns rätt. Superprodukter ;)
    Elina

    2013-06-11 | 13:54:32
    Bloggadress: http://julialex.blogg.se
  • Alex säger:

    Nudlarna var jättebra! De smakar ingenting men det var skönt att ha något som kändes som pasta till köttfärssåsen! På LCHF-klubben kostade ett paket på 300g 45kr dock, hos LCHF-butiken finns ett annat märke som verkar innehålla precis samma saker för 26kr så kommer nog att handla därifrån nästa gång! :-)

    Får testa chokladprodukterna någon gång!

    Svar: Vad roligt :) ska absolut testa någon gång!
    Elina

    2013-06-11 | 21:30:32
    Bloggadress: http://julialex.blogg.se

Kommentera inlägget här: